תושב כפ"ס מואשם בסחיטה באיומים כלפי רה"מ נתניהו

בנצי לייזרוביץ No Comments on תושב כפ"ס מואשם בסחיטה באיומים כלפי רה"מ נתניהו

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד צעיר בן 26 מכפר סבא בגין עבירה של סחיטה באיומים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו

צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד צעיר בן 26 מכפר סבא בגין עבירה של סחיטה באיומים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מכתב האישום שהוגש על יד עורך הדין אור ארבר עולה כי בחודש יוני האחרון, נערך בהר הרצל שבירושלים טקס אזכרה ממלכתי לחללי מבצע "צוק איתן" במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסיום הטקס, פנתה איילת גולדין, אחותו של סגן הדר גולדין ז"ל, לראש הממשלה, והביעה בפניו את מחאתה על כך שגופתו של אחיה מוחזקת על ידי ארגון החמאס.

באותו היום, הנאשם צפה בשידור קטע זה, והחליט להפנות איומים כלפי ראש הממשלה, במטרה להניע אותו לכבוש את רצועת עזה ולהחזיר את גופתו של גולדין ז"ל, ושבויים נוספים. בין היתר בגלל שגולדין ז"ל שימש כמדריך של הנאשם בתנועת נוער.

בהמשך לכך, איתר הנאשם באינטרנט את מיקום קברו של סא"ל יונתן (יוני) נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה, שנטמן בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, וכתב את המכתב הבא:

"מה קורה יוני יגיבור? איך הולך לך שם למעלה?
אה שכחתי, בטח אתה עומד במקום ואין יותר מדי לאן להתקדם.
נתבקשתי להודיע לאחיך, (כאן עיוות הנאשם את שמו של רה"מ באופן בלתי מכובד שלא כאן המקום לחזור עליו), שיש לו קצת זכויות או הרבה זכויות, אבל הם נגמרו.
ומכאן, הר הרצל המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה, עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד בו אחיך, ה…., חושב שהוא יגיע לגיל 74.
שיהיה ברור זה איום ממדרגה ראשונה, red alert level.
…….
המשימות שלך הם:
א. לכבוש את עזה.
ב. להחזיר את הגופה של המדריך שלי, הדר גולדין ואת יתר השבויים.
ג. …., ביבי, השעון מתקתק אחורה!!!
נשארו לך קצת יותר משלושה חודשים וחצי".

לאחר מכן, הצטייד הנאשם במכתב, ונסע לחלקת הקבר של יוני נתניהו ז"ל. עם הגעתו למקום, בשעה 02:56 לערך, איתר את חלקת הקבר, והדביק את מכתבו בתחתית מצבת-השיש. הנאשם עשה כן במטרה שדבר המכתב יגיע לראש-הממשלה.

בבקשת הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם, עמדה הפרקליטות על החומרה הנשקפת ממעשיו של הנאשם, וציינה כי מעשיו בוצעו לאחר תכנון מוקדם, מוקפד ומחושב, באופן שיש בו כדי לפגוע בציבור וביסודות המשטר הדמוקרטי.



0 תגובות